Összes oldalmegjelenítés

2012. március 7., szerda

Lovagi éttermek Magyarországon és Kínában


A díszítő festő munkáim során több lovagi éttermet is festettünk. 
Az első Pesten a Podmaniczky úton a Sir Lancelot volt. A második Budán a King Arthur's. Ezután következett a Sir Vincent Győr mellett. 
Mindegyik munka másfajta kihívás volt, mint munkát én a King Arthur's-t szerettem legjobban. Itt elég jók voltak a feltételek, a csapat is jó volt és lehetett érdekes technikai megoldásokat is alkalmazni.
 De a legnagyobb kihívás a második Sir Lancelot volt amit Sanghajban egy magyar lány és 10 kínai képzőművészeti főiskolát végzett fiatallal készítettünk. A munka folyamán a Kínai megbízóval is voltak konfliktusok, nem nagyon akarta megérteni, hogy az én számomra azok az instrukciók az elsődlegesek amit Magyarországon kaptam. Igényes, jó minőségi munkát akartam létrehozni, ő pedig sürgetni akart, úgy, hogy a feltételeket nem biztosította. Volt egy olyan pillanat amikor a kezem alatt dolgozó Kínai fiatalok szabotálni akarták a munkát, mert egyik társuk olyan hibákat vétett egy kép készítésénél amit nem lehetett kijavítani, ezért úgy döntöttem, hogy el kell tüntetni és újra kell kezdeni a festését. Csak Kínában egészen más a mentalitás, ezt személyes sértésnek vették és úgy érezték, hogy betyár becsületből inkább mindenki abba hagyja a munkát, sikerült a konfliktust feloldani és befejeztük a munkát.

 Kína

 A kép magáért beszél.
Itt még látszik, hogy a keret színezése nem készült el teljesen.




Győr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése