Összes oldalmegjelenítés

2011. július 2., szombat

Csempeportré krónika folytatódik

Földes Gábor portréja Dr. Somogyi Tivadar kezdeményezésére készült. Aki akkor Győrben belvárosi önkormányzati képviselő volt (most alpolgármester).
Földes Gábor az '56-os események áldozata.
A fotó amit kaptam róla kissé kiábrándító volt. Feleségem nagyon meg volt lepődve "ennél jobb képet nem találtak?". Mivel én is színházi ember voltam ezért elég jó kép alakult ki bennem az egykori színész-főrendezőről és a munka is elég jól ment. A képkeret fémből készült kerámia-betétekkel, az alsó mezőben elhelyeztük Földes Gábor aláírását.



A képpel kapcsolatban sokféle véleményt hallottam. A nagyobbik fiam megkérdezte, hogy biztosan ilyenre akartam? Egy tanítványom aki azóta már tanár lett azt mondta: "-Péter egész beleborzongtam mikor megláttam!", de a legmeghatóbb az volt amikor az özvegye arról beszélt, hogy ezen a képen átsüt a személyisége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése